زندگی4


هرلحظه زندگی آبمان می کند

قدر لحظاتمان را بدانیم

شمع


یک شمع می تواند بدون آنکه خاموش شود


هزاران شمع دیگررا روشن کند


مثل مهربانی که هیچ وقت با


تقسیم شدن کم نمی شود


زیباست که ببینی کسی میخندد


وزیباتر اینکه بدانی خودت


باعث خنده اش شده ای.


زمین............

آه میکشــد زمیـــن !  
     در دهــان هــوا ...
       
                 و ذوب میشــود انجمــاد گونــه هایــم ،                  درچگالـــی دستانــ‌ــم ...

اهنگ

سلام

این اهنگو خودم با یه دوستام درست کردیم

به نظر خودم خوبه

اگه دوست داشتین درباره ی اهنگ نظر بدین


خدای عزیزم


خدای عزیزم! مرا گفتی از رگ گردن به تو نزدیک ترم!

آخ! چه زیــبـــــا گـفـتـی...

اگر ذره ای از محبتت نباشد زندگانی بر من تمام است.

                    ......... 

خدایا بار دگر محبتت را بر من روا دار

دلم برای دوست داشتن های راستین تنگ شده