سه چیز




سه چیزرابا احتیاط بردار: قدم ،قلم ،قسم !



سه چیزرا پاک نگه دار: جسم ،لباس ،خیال!



ازسه چیزکار بگیر: عقل ،همت ، صبر !



ازسه چیزخود را دورنگهدار: افسوس ، فریاد ، نفرین !



سه چیزرا آلوده نکن: قلب ، زبان ، چشم !




اما سه چیزرا هیچ گاه فراموش نکن : خدا ، مرگ ، دوست

دوست

دوستای خوب مثل ستاره ها هستن حتی وقتی نمی بینیشون خیالت راحت که سر جاشونن


خدایا

خدایا مرا ببخش

به خاطر در هایی که زدم وخانه ی تو نبود

خدایــــــــــا!! دستم به آسمانت نمی رسد

 اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن

حرف تنهایی


حرف تنهایی را، حرف دلتنگی را

به که تسلیم کنم؟

چه کسی می داند به چه می اندیشم؟

چه کسی می فهمد من پر از تشویشم؟

چه کسی با من دل خسته دمی از من گفت؟

چه کسی با من مطرود نشست؟

چه کسی حرف مرا، درد مرا

لحظه ای باور کرد؟

گوگل

این کلمه رو در گوگل سرچ کنید...
Google Gravity

اولین سایتی که میاد رو باز کنید ؛ ببینید چه اتفاقی میافته...

حالا جالب تر از این ؛ تو صفحه ای که باز میشه یه چیزی با حروف انگلیسی سرچ کنید ؛

ببینید چی میشه...

(من خودم خوشم اومد , با نمک بود...)

سهراب

صبر کن سهراب

گفته بودی قایقی خواهم ساخت

قایقت جا دارد؟
من هم از همهمه اهل زمین دلگیرم!!ناراحت

زندگی

زندگی دفتری از خاطره هاست؛
یک نفر در دل شب، یک نفر در دل خاک،
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست،
چشم تا باز کنیم
عمرمان می گذرد، ما همه رهگذریم؛
آنچه باقیست فقط خوبیهاست ...

پرودگارا

پروردگارا 

             

داده هایت ، نداده هایت و گرفته هایت را شکر می گویم

                            

چون داده هایت نعمت ، نداده هایت حکمت و گرفته هایت امتحان است.

    

بهشت

قطاری سمت خدا میرفت ، همه مردم سوار شدند ،


وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت